مصاحبه با سرپرست عزيز arad
 
EMPEROR................emp
اتحادي بزرگ در ايكاريوم emp
 
 

> سلام.سلام
> حالتون خوبه؟ممنونم
> چند سالتونه؟31 سالمه
> كجا زندگي ميكنيد؟ بیرجند ولی متولد قاین هستم
> نظرتون درباره اتحاد چيه؟ هرفم این بود که محیط صمیمی بین اعضا ایجاد بشه و دوستای خوبی پیدا کنم که فکر کنم اتحاد خوبی با کمک همه درست کرده باشیم
> نظرتون درباره اعضا چيه؟ بیشترشون از دوستای خوب من هستند
> ايكاريوم را چگونه پيدا كرديد؟ از طریق برادر خانومم جناب نیما 59
> بزرگ ترين آرزوي شما؟بزرگترین ارزوم خوشبختی دخترم
> رنگ مورد علاقه؟قرمز
> شهر مورد علاقه؟قاین
> فكر ميكنيد ديگران درموردتون چه فكري مي كنند؟اینو باید از دیگران بپرسید
> از چه چيزي ناراحت ميشي؟در رویی ودروغ
> چي بيشتر خوش حالت ميكنه؟ خوشحالی همسر و دخترم
> هدف نهاييتون تو ايكاريوم چيه؟فکر کنم بهش رسیدم و اون پیدا کردن دوستهای خوبی بوده که الان در کنارشون هستم
> دوست داريد بعداز شما با كي مصاحبه كنيم؟ با یجناب یاس
> از چه اتحادي بدتون مياد؟اهیچ اتحادی
> از چه اتحادي خيلي خوشتون مياد؟جی پی چون قبلا عضو اون اتحاد بودم
> روزانه چقدر وقت صرف این بازی می کنید ؟حدودا 8 ساعت
> راستي!اسمتون آراده يا چيزه ديگه؟ اسمم قادر
> يكي از دشمناتونو نام ببريد.این بازیه و من کسی رو به چشم دشمن نگاه نمی کنم
> و.....
> حرف آخر؟ممنونم از محبت و زحمتت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, :: 17:40 :: توسط : هديه محمودي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان EMPEROR................emp و آدرس ikariamemp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 12340
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1